developingidea

Így mondtam Fluor Tomi barátainak, hogy a Fluor gáz

Mert hát az (http://hu.wikipedia.org/wiki/Fluor)

Forrás: facebook.comA cím alapján úgy tűnhet, azonban tényleg nincsenek különösebb fenntartásaim az úriemberrel kapcsolatban. Ha megtalálja a maga közönségét, akik elismerik, akkor gyanúsan jól csinálja, amit csinál.

A történet úgy kezdődik, hogy szombaton ellátogattunk a Doboz nevű szórakozóhelyre, megfelelő előtöltés után, természetesen.
Közepesen jó bulit fogtunk ki, az elmegy kategória, tipikusan az, amit nem emlegetsz majd később.
Már javában eltelt az este, és mivel leszakadtam a többiektől, felfedezőre fogtam a dolgot, így talán összefutok velük, és közben pedig alkalmam nyílik körbejárni a helyet, mivel még nem jártam itt korábban. Így a kisebbik terem, és a pult közti ajtófélnél találkoztam a Tomival.

Random emberek álltak karnyújtásnyira tőle, mutogattak rá, nevettek rajta. Ekkor jött az a szuper ötletem, ami az egész szituációt generálta.
Gondoltam egy nagyot, hogy én leszek most a humorherold. Odaléptem a mellette nevetgélő emberekhez - és most igyekszem szószerint visszaemlékezni a történtekre:

- Megmondod a Tominak, hogy a Fluor az gáz?
(ezzel utalva a kémiára: 'Az elemi fluor erősen maró, halványsárga színű gáz.'  http://hu.wikipedia.org/wiki/Fluor )
- Haver... ezt azért nem teszem meg Neked, mert a Tomi a barátunk.
- Ühm...
- Figyelj, lehet hogy a tévében egy seggfejnek tűnik, ott szerintem is az néha, de a valóságban tényleg nem ilyen.
- Aha.
- Gyere, bemutatlak neki!
(Odafordulunk hozzá, kezet nyújt.)
- Szia, Tomi vagyok. Mizu?
(a Mizu hallatán majdnem beröhötem kínomban, érted...)
- Szia, semmi-semmi.
(majd visszafordultunk a sráccal)
- Látod már? Ugye, hogy nem egy pöcs?
- Ja, aha.
(Itt mondott még valamit, amit már nem értettem tisztán)

Mindezek után leléptem tőlük, és elgondolkoztam, talán még sosem hoztam magam ilyen ciki helyzetbe.

Tanulság? Van.

-->
süti beállítások módosítása